HR-consultant

Wij zijn op zoek naar een innovatieve en ervaren HR consultant! Vind jij het een uitdaging om te werken aan veranderkundige vraagstukken op het gebied van vitaliteit, gezondheid en inzetbaarheid? Als HR consultant bij Van Altena en de Jongh is jouw kennis en kunde van toegevoegde waarde, zowel intern als bij onze klanten liggen er mooie uitdagingen.

Neem contact op

Wie zijn we

Bij van Altena & de Jongh geloven wij in een wereld waarin iedereen werk doet dat goed bij hen past en werkt in organisaties die effectief, adaptief én gezond zijn. Mensen zijn, wat ons betreft, de belangrijkste krachten achter succesvolle en gezonde organisaties.

Onze integrale dienstverlening zet de mens daarom centraal en helpt organisaties om een gezonde en stimulerende werkomgeving te faciliteren. Zodat de werkvloer een plek is – en blijft – waar men zich veilig, prettig en productief voelt.

Wij werken nauw samen met onze klanten en bieden hen een complete dienstverlening aan op het gebied van verzuim, vitaliteit, duurzame inzetbaarheid en de toekomst van het werk. Dit doen we samen met ons team en dedicated netwerk bestaande uit o.a. artsen, adviseurs arbeid & gezondheid, veranderkundigen, A&O deskundigen, mobiliteitsadviseurs en coaches.

Onze cultuur

Als team zijn we een hechte club mensen. We werken ieder vanuit onze eigen specialismen naar een gemeenschappelijk doel: een gezonder werkend Nederland. Dit doen we door zowel zelfstandig aan de slag te gaan met onze kennis en kunde, als door de samenwerking op te zoeken met onze collega’s en samen projecten op te starten.

Binnen ons bedrijf zijn er korte lijnen, we staan open voor elkaar en helpen elkaar waar nodig. Eigen initiatief en ideeën worden gewaardeerd en er wordt de ruimte geboden om je eigen rol vorm te geven en je door te ontwikkelen in je loopbaan.

Daarnaast hechten we waarde aan een gezonde werk/privébalans en bieden we de mogelijkheid aan om deels vanuit huis te werken, de andere tijd werk je op kantoor of op locatie bij de klant.

Wat ga jij doen?

Als HR consultant geef jij mede vorm aan HR consultancy bij Van Altena & de Jongh. Met jouw hands on aanpak zorg je ervoor dat strategische plannen omgezet worden naar acties en resultaten, zowel extern als intern. Een mooie rol waarin je het verschil kan maken voor de medewerkers van onze klanten én je eigen collega’s.

Zo help je onze klanten bij veranderkundige vraagstukken en ben je de sparring partner voor HR managers wanneer zij advies nodig hebben op het gebied van beleidskeuzes. In jouw rol ga je op strategisch en tactisch niveau te werk en ben je samen met een accountmanager verantwoordelijk voor het oppakken en begeleiden van projecten bij de klant.

Ook intern liggen er mooie uitdagingen klaar. Zo houd je je bezig met het personeelsbeleid en het organisatiebeleid van onze organisatie en heb je een adviserende functie naar het management toe. Je denkt mee over mogelijke veranderingen in het bedrijf en adviseert en coacht daarnaast ook onze eigen medewerkers.

Dit is een gevarieerde rol waarbij je je o.a. bezig zult houden met het verder ontwikkelen van onze HR processen, denk hierbij bijvoorbeeld aan het optimaliseren van onze gespreksvoering en het ontwikkelen van een onboardingsproces voor nieuwe medewerkers.

Als HR consultant vervul je vele verschillende rollen: van coach en adviseur tot sparringpartner en informatiepunt. Je krijgt de kans om bij te dragen aan zowel externe als interne transformaties. Ook krijg je veel vrijheid om je eigen rol verder te ontwikkelen en jouw ideeën verder uit te werken.

Een uitdaging waarvoor we op zoek zijn naar de nieuwe aanjager en uitvoerder van HR ontwikkeling binnen onze organisatie!

Wie zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een HR consultant met een relevante academisch opleiding en minimaal 3 jaar ervaring in een adviesrol. Iemand die veel kennis heeft van het HR vak, borrelt van de ideeën en het leuk vindt om kennis en kunde uit te bouwen, zowel intern als extern.

Je hebt een passie voor HR transformaties, bent enthousiast en staat sterk in je schoenen. Je bent uitstekend in gesprekken en zegt waar het op staat. Daarnaast ben je pragmatisch en praktisch ingesteld, je vindt het niet erg om naast advisering zo nu en dan administratief werk te doen, zoals het weg werken van een aantal contracten.

Wat bieden we jou?

· Salaris tussen de € 3500 en € 5500 afhankelijk van ervaring.

· Een mooi portfolio aan uiteenlopende, grote klanten uit alle sectoren.

· Een uitdagende functie in een ambitieuze werkomgeving.

· Flexibiliteit: je bent baas over je eigen agenda, werktijden en plekken

· Een eigen ontwikkel pad met verbredings- of verdiepingsmogelijkheden.

· Coaching en begeleiding.

· Informele en kennisintensieve bedrijfscultuur met korte lijnen.

· Leuke collega’s en een fijn kantoor in Alkmaar en werklocaties in Amsterdam.

· Alle benodigde middelen om je functie zo goed mogelijk te kunnen uitoefenen (laptop, mobiele telefoon etc.)

· Een leaseauto – wij rijden geheel elektrisch!

· Flexibele werktijden- en plekken

· Gezondheidsprogramma

· 25 vakantiedagen

Neem direct contact op