Senior accountmanager
Wij zijn op zoek naar een ervaren en proactieve accountmanager met feeling voor de gezondheid van de mens. Iemand die graag een stapje extra zet en onze klanten stimuleert en ondersteunt om hun organisatie gezonder, productiever én plezieriger te maken: nu én in de toekomst.
Wie zijn we
Bij van Altena & de Jongh geloven wij in een wereld waarin iedereen werk doet dat goed bij hen past en werkt in organisaties die effectief, adaptief én gezond zijn.
Mensen zijn, wat ons betreft, de belangrijkste krachten achter succesvolle en gezonde organisaties. In onze integrale dienstverlening zetten we de mens dan ook centraal en geloven wij in de eigen regie van de medewerker.
We helpen organisaties om een gezonde en stimulerende werkomgeving te faciliteren en maken medewerkers bewust van hun eigen regie over vitaliteit en (werk) geluk. Dit doen we door een complete dienstverlening aan te bieden op het gebied van verzuim, vitaliteit, duurzame inzetbaarheid én de toekomst van werk.
Door nauw samen te werken met onze klanten zorgen we ervoor dat de werkvloer een plek is én blijft, waar men zich veilig, prettig en productief voelt.
Onze cultuur
Bij Van Altena en de Jongh is iedereen gelijk en mag iedereen er zijn. We benutten graag de individuele talenten van onze medewerkers. Daarom heeft iedereen binnen ons team zijn of haar eigen rol en expertise. Een rol die bij hen past en die meerwaarde levert aan de algehele organisatie.
Wij geloven in de autonomie van al onze medewerkers. Binnen ons team krijgt iedereen de vrijheid én het vertrouwen om hun eigen rol vorm te geven. Om eigen beslissingen te nemen en de verantwoordelijkheid te dragen voor hun eigen werk en eigen prestaties.
Daarbij hebben wij creativiteit en innovatie hoog in het vaandel staan. We stimuleren onze medewerkers om hun eigen ideeën vorm te geven en hun vaardigheden en talenten verder te ontwikkelen. Dit doen we o.a. door met elkaar in verbinding blijven, te luisteren naar elkaars behoeften en elkaar te stimuleren in het benutten van onze talenten.
Samen staan we sterk
Ondanks ons sterke gevoel van autonomie, doen we het samen. Want alleen ga je snel, maar samen kom je verder. We hechten dan ook veel waarde aan verbinding. We maken regelmatig ruimte voor overleg en feedbacksessies, stellen gezamenlijke doelen en creëren ruimte voor sociale activiteiten.
En streven we naar groei
Als team en organisatie streven we continu naar vooruitgang. Zowel op persoonlijk als professioneel vlak. We dagen onszelf uit om te blijven leren en om te verbeteren. Dit doen we door te reflecteren en door in gesprek te gaan (én te blijven) over wat er nodig is om met elkaar te blijven matchen.
Dit doen we niet alleen voor onszelf, maar ook voor onze klanten. Zo hopen we zowel binnen ons eigen bedrijf, als bij de klant, een werkomgeving te creëren waarin medewerkers zich gewaardeerd, gemotiveerd en betrokken voelen én waarin zij zich kunnen ontwikkelen en groeien.
Wat is jouw rol?
Als senior accountmanager bij Van Altena en de Jongh beheer je de relaties met onze klanten en bouw je deze verder uit. Onze klanten zijn veelal middelgrote organisaties die opereren in een verscheidenheid aan branches zoals: de overheid, de technologie sector, de zorg, het onderwijs, havens en industrie.
Al onze klanten hebben een eigen aanpak, een eigen plan en een eigen team. Je werkt nauw samen met dit team bestaande uit een (bedrijfs)arts, adviseur arbeid en gezondheid, People-consultant en teamassistente. Wanneer nodig schakel je de hulp in van andere specialisten uit ons vakgebied.
In de rol als senior accountmanager zijn we op zoek naar een echte verbinder. Iemand die zich inzet voor de optimale klantervaring. Dit doe je door te luisteren naar onze klanten en hun wensen en behoeften goed boven tafel te krijgen. Deze inzichten weet je vervolgens te communiceren naar onze interne teams, zodat jullie samen aan de slag kunnen gaan om verbeteringen aan te brengen in onze dienstverlening.
Door de klantervaring continu in de gaten te houden heb je het vermogen om met een helicopterview te kijken naar de problematiek van de klant en hen hierin te ondersteunen. Daarnaast ben je in staat om nieuwe kansen en mogelijkheden voor de samenwerking te identificeren en deze proactief te benaderen.
In alles wat je doet, houd je de klant in gedachten en bewaak je de kwaliteit van onze dienstverlening. Je zorgt ervoor dat afspraken worden nagekomen, processen worden bewaakt, evaluatiegesprekken gevoerd worden en stuurt bij waar nodig.
Naast het onderhouden van onze huidige relaties, ben je ook vanaf de start actief betrokken bij het opbouwen van nieuwe relaties. Bij nieuwe klanten zorg je ervoor dat onze dienstverlening goed geïmplementeerd wordt. Je vereenvoudigt het proces voor hen en legt duidelijk uit welke stappen er ondernomen moeten worden voor een vliegende start.
Daarnaast draag je bij aan de ontwikkeling van verkoopstrategieën en processen van de organisatie en heb je regelmatig overleg met alle interne stakeholders om onze dienstverlening verder te brengen.
Wie ben jij?
Wat jou kenmerkt is dat je altijd bereid bent om dat ene stapje extra te zetten voor onze klanten. Je bent contactueel sterk, luistert goed naar de feedback van onze klanten en ons team en bent in staat om problemen op te lossen en kansen te benutten Je hebt een strategische blik en kan zowel klanten als ons eigen management goed adviseren.
Daarnaast heb je feeling met onze branche en vind je het leuk om op de hoogte te blijven van de trends binnen ons vakgebied Je denkt op strategisch niveau, bent analytisch, maar houdt er ook van om je kennis in de praktijk te brengen. Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring en bent fulltime beschikbaar.
Wat bieden we jou?
- Een salaris tussen de 4250 en 5000 euro afhankelijk van ervaring.
- Een mooi portfolio aan uiteenlopende, grote klanten uit alle sectoren.
- Flexibiliteit: je hebt de regie over je eigen agenda, werktijden en plekken.
- Een eigen ontwikkelpad met verbredings- of verdiepingsmogelijkheden.
- Coaching en begeleiding.
- Een informele en kennisintensieve bedrijfscultuur met korte lijnen.
- Leuke collega’s en een fijn kantoor in Alkmaar en werklocaties in Amsterdam.
- Alle benodigde middelen om je functie zo goed mogelijk te kunnen uitoefenen (laptop, mobiele telefoon etc.)
- Een lease auto.