Accountmanager

Wij zijn op zoek naar een proactieve accountmanager die graag een bijdrage wil leveren aan een gezonder werkend Nederland. Vind jij het een uitdaging om projecten te managen bij klanten en hen inhoudelijk te adviseren op het gebied van arbeid en organisatie? Dan hebben wij een mooie functie voor jou.

 

Wie zijn we

Bij van Altena & de Jongh geloven wij in een wereld waarin iedereen werk doet dat goed bij hen past en werkt in organisaties die effectief, adaptief én gezond zijn. Mensen zijn, wat ons betreft, de belangrijkste krachten achter succesvolle en gezonde organisaties.

Onze integrale dienstverlening zet de mens daarom centraal en helpt organisaties om een gezonde en stimulerende werkomgeving te faciliteren. Zodat de werkvloer een plek is – en blijft – waar men zich veilig, prettig en productief voelt.

Wij werken nauw samen met onze klanten en bieden hen een complete dienstverlening aan op het gebied van verzuim, vitaliteit, duurzame inzetbaarheid en de toekomst van het werk. Dit doen we samen met ons team en dedicated netwerk bestaande uit o.a. artsen, adviseurs arbeid & gezondheid, veranderkundigen, A&O deskundigen, mobiliteitsadviseurs en coaches.

Onze cultuur

Als team zijn we een hechte club mensen. We werken ieder vanuit onze eigen specialismen naar een gemeenschappelijk doel: een gezonder werkend Nederland. Dit doen we door zowel zelfstandig aan de slag te gaan met onze kennis en kunde, als door de samenwerking op te zoeken met onze collega’s en samen projecten op te starten.

Binnen ons bedrijf zijn er korte lijnen, we staan open voor elkaar en helpen elkaar waar nodig. Eigen initiatief en ideeën worden gewaardeerd binnen ons team en iedereen wordt de ruimte geboden om zijn of haar eigen rol vorm te geven en zich door te blijven ontwikkelen.

Als adviesbureau op het gebied van arbeid en gezondheid vinden wij het belangrijk om goed te zorgen voor de behoeften van ons eigen team. Dit uit zich in o.a.

  • Hybride werken; optie om gedeeltelijk thuis te werken;
  • Arbo tools: alle tools om een gezonde werkplek te creëren;
  • Extern gezondheidsprogramma: mogelijkheid tot het volgen van workshops en coaching;
  • Teambuilding: gezamenlijke kennissessies en teamuitjes;
  • Loopbaan ontwikkeling: de mogelijkheid om relevante opleidingen te volgen.

Wij weten dat ieder mens en situatie uniek is en proberen er ook op individueel gebied te zijn voor al onze medewerkers!

Wat is jouw rol?

Bij van Altena en de Jongh mogen we ons in zetten voor mooie en middelgrote klanten die opereren in een verscheidenheid aan branches. Als accountmanager beheer je een aantal van deze klanten en zorg je er mede voor dat onze dienstverlening soepel, efficiënt en effectief verloopt.

Al onze klanten hebben een eigen aanpak, een eigen plan en een eigen team. Je werkt nauw samen met dit team bestaande uit de (bedrijfs)arts, adviseur arbeid en gezondheid en teamassistente. Wanneer nodig schakel je de hulp in van Arbo-professionals en interventie deskundigen uit ons netwerk.

Voor onze klanten ben je het eerste aanspreekpunt en de inhoudsdeskundige op het gebied van arbeid en organisatie. Je staat voor hen klaar bij vragen over onze dienstverlening en managet een verscheidenheid aan projecten, bestaande uit o.a.:

  • Verzuimbeheersingsprogramma’s
  • Duurzame inzetbaarheidsadviseringen en onderzoek
  • Trainingen
  • Arbotools zoals PMO’s, RI&E’s etc.

Je onderhoudt het klantcontact en bewaakt de kwaliteit van onze dienstverlening. Dit doe je door er voor te zorgen dat contract afspraken worden nagekomen, processen worden bewaakt, evaluatiegesprekken gevoerd worden en bij te sturen waar nodig.

Je hebt het vermogen om met een helicopterview te kijken naar de problematiek van de klant en hen hierin te ondersteunen. Daarnaast signaleer je mogelijke verkoop kansen en benader je deze proactief.

Wie ben jij?

  • Jij bent proactief en ervaren in het vak als accountmanager.
  • Je hebt een strategische blik en kan zowel klanten als ons eigen management goed adviseren.
  • Je bent zelfstandig en in staat om zelf kansen te signaleren
  • Je hebt minimaal HBO niveau
  • Je bent deskundig als: A&O deskundige, veiligheidskundige, arbeidspsycholoog, employee experience specialist of HR strategie consultant
  • Je hebt een aantal jaar werkervaring en aantoonbare ervaring in projectmanagement
  • Je bent bereid om naar klanten te reizen in de provincie Noord-Holland en soms ook daarbuiten

Wat bieden we jou?

  • Een mooi portfolio aan uiteenlopende, grote klanten uit alle sectoren.
  • Een uitdagende functie in een ambitieuze werkomgeving.
  • Flexibiliteit: je bent baas over je eigen agenda, werktijden en plekken
  • Een eigen ontwikkel pad met verbredings- of verdiepingsmogelijkheden.
  • Coaching en begeleiding.
  • Informele en kennisintensieve bedrijfscultuur met korte lijnen.
  • Leuke collega’s en een fijn kantoor in Alkmaar en werklocaties in Amsterdam.
  • Alle benodigde middelen om je functie zo goed mogelijk te kunnen uitoefenen (laptop, mobiele telefoon etc.)
  • Een leaseauto – wij rijden geheel elektrisch!
  • Flexibele werktijden- en plekken
  • Gezondheidsprogramma
  • 25 vakantiedagen

Neem direct contact op